ADFEST2020にて3つの金賞を含む合計14賞を受賞
16 February 2021
昨年開催中止となっていた、アジア太平洋地区(中東を含む)で最も権威のある最大級の広告賞の一つである「アジア太平洋広告祭(ADFEST)2020」の結果が公開され、TBWA\HAKUHODOは、3つの金賞を含め合計14の賞を受賞しました。
受賞結果は下記の通りです。(※一部抜粋)
広告主:日本肢体不自由者卓球協会(JPTTA)
タイトル: THE MOST CHALLENGING PINGPONG TABLE
◼︎GOLD
・BRAND EXPERIENCE:Exhibitions and Installations
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Experiential
広告主:株式会社大起エンゼルヘルプ
タイトル: The Restaurant of Mistaken orders
◼︎GOLD
・BRAND EXPERIENCE:LAUNCH / RE-LAUNCH
◼︎SILVER
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Experiential
・DESIGN LOTUS:Integrated Design Campaign
◼︎BRONZE
・DESIGN LOTUS:Exhibitions Events & Public Environment
・PR LOTUS / IMPLEMENTATION:Use of Events & Stunts
広告主:日本マクドナルド
タイトル: #TIRORITUNE
◼︎SILVER
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Music Content
・EFFECTIVE LOTUS:Effective Lotus: Small Budget
◼︎BRONZE
・AUDIO LOUTUS:Innovative Use of Audio & Radio
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS: Use of User Generated Content